(097) 901-65-65(099) 289-11-22(093) 385-88-33

Кава в капсулах L'or Espresso Brazil (10 шт.)


222 грн. 135 грн.

    



 



Кава в капсулах L'or Espresso Brazil (10 шт.) опис:

Багатогранний і збалансований водночас – це винятковий бленд, що народжений у Бразилії. Так само привітний, як тепле бразильське сонце, і так само вражаючий, як різноманітні пейзажі під відкритим небом.

Відчувається аромат солодкого, наче марципан, мигдалю. Потім розкриваються легкі нотки солодкої карамелі та какао. У смаку присутня фруктовість, схожа на абрикос, що супроводжується легкою ноткою підсмаженого горіха. Все це завершує багата крема, що створює оксамитову текстуру.

Характеристики L'or Espresso Brazil:

  • Вид товару: кава в капсулах
  • Країна-виробник: Франція
  • Фасовка: 10 капсул
  • Сорт кави: суміш
  • Капсульна система: Nespresso
  • Ступінь обсмажування: Середня (8/12)

Капсули L'or сумісні з машинами Nespresso®

Ви можете придбати для кавоварок Nespresso каву в капсулах L'or Espresso Brazil (10 шт.) в спеціалізованому інтернет-магазині coffeemart.com.ua. Телефонуйте нам за телефоном ☏ (093) 3858833. Наші кваліфіковані співробітники допоможуть підібрати кавоварку Nespresso і порекомендують хорошу каву з урахуванням ваших побажань і потреб. Капсульну каву L'or espresso Brazil (10 шт.) ми можемо сміливо рекомендувати Вам, як якісну каву за дуже вигідною ціною.

Обирайте хорошу каву L'or Espresso Brazil (10 шт.) в спеціалізованому магазині coffeemart.com.ua

Перевірений інтернет магазин coffeemart пропонує купити каву L'or Espresso Brazil (10 шт.) За низькою ціною. Доставка кави по Києву згідно тарифікації кур'єрської служби! Доставка по Україні післяплатою за допомогою служб перевізників Нова Пошта. Можлива безпечна покупка!

Кава в капсулах L'or Espresso Brazil (10 шт.) Відгуки:

Ваш відгук може бути першим.


Умови доставки.

  • Замовлення на суму до 500 грн. не відправляються післяплатою (накладенний платіж), а виконуються тільки після 100% передоплати на ФОП рахунок.
  • Безкоштовна доставка НП по Україні якщо сума замовлення перевищує 2000 грн. * Якщо сума замовлення не перевищує 2000 грн., то вартість доставки регулює перевізник Нова Пошта.

    * Безкоштовна доставка здійснюється тільки до відділення Нової Пошти. Вартість адресної доставки - відповідно до тарифів Нової Пошти (приблизно 35грн). Якщо клієнт оберає адресну доставку через Нову Пошту товару вартістю більше ніж 2000 грн. , тоді магазин додає +35грн до вартості замовлення.

    ВАЖЛИВО! Безкоштовна доставка поширюється тільки на вартість перевезення вантажу. Накладений платіж (оплата вартості вантажу при отриманні) залишається платною і становить 2% від вартості вантажу + 20 грн. за оформлення післяплати.

  • Безкоштовна доставка кур'єром по Києву якщо сума замовлення перевищує 2000 грн. Якщо сума замовлення не перевищує 2000 грн., тоді вартість доставки складає 90 грн.
    Доставка по Києву здійснюється кур'єрською службою протягом двох днів після замовлення.
  • Самовивіз у Києві. Отримати замовлення можна у нашому офісі, за попереднім замовленням.(Адреса в розділі "контакти")

Умови оплати.

  • Оплата замовлення здійснюється після отримання товару (у відділенні Нової Пошти або за адресою одержувача) або по передоплаті на ФОП рахунок.

Обов'язково перевіряйте вантаж у відділенні Нової Пошти на працездатність і зовнішній вигляд. Якщо товар не був перевірений при отриманні, покупець бере на себе подальшу відповідальність за отриманий товар.



Можливі варіанти оплати:

  • Оплата готівкою (в національній валюті): самовивіз або кур'єрська доставка по Києву.
  • Оплата на ФОП рахунок ПриватБанку: Нова Пошта, самовивіз або кур'єрська доставка по Києву.
  • Накладений платеж (післяплата): для отримання вантажу на Новій Пошті.
  • Оплата за безготівковим розрахунком

Умови оплати через Нову Пошту.

  • Оплата замовлення здійснюється після отримання товару (у відділенні Нової Пошти або за адресою одержувача) або по передоплаті на ФОП рахунок.
  • Менеджер (на свій розсуд) може попросити внести передоплату на ФОП рахунок ПриватБанку, якщо вантаж габаритний або дорогий, ябо якщо клієнт вже не забирав своє замовлення. 

Обов'язково перевіряйте вантаж у відділенні Нової Пошти на працездатність і зовнішній вигляд. Якщо товар не був перевірений при отриманні, покупець бере на себе подальшу відповідальність за отриманий товар.

Ми використовуємо файли cookie, щоб ваше користування сайтом було зручнішим.
Продовжуючи використовувати цей сайт, ви погоджуєтеся з використанням файлів cookie.