(097) 901-65-65(099) 289-11-22(093) 385-88-33

Умови гарантії та повернення товару

На що звернути увагу при покупці товару?
- При доставці кур'єром товару обов'язково перевірте цілісність упаковки та комплектацію.
- Перевірте чи збігається серійний номер і модель товару з даними, зазначеними в документах.
- Простежте, щоб кур'єр видав Вам повний пакет документів: товарний чек та гарантійний талон. Без гарантійного талона гарантійне обслуговування на товар не надається!

У гарантійному талоні мають бути зазначені такі дані:
- Модель;
- серійний номер;
- гарантійний термін;
- Дата купівлі товару.
Поставте всі необхідні підписи та покладіть документи в місце збереження. Документи не викидайте!

Чи можна обміняти чи повернути куплений товар?
Повернення або обмін товару Вам гарантує "Закон України про захист прав споживачів", згідно з яким Ви можете обміняти або повернути товар належної якості на протязі 14 днів з моменту здійснення покупки в магазині.

Якщо Ви хочете скористатися цим правом, переконайтеся, що:
- На товарі немає слідів використання (подряпини, відколи, потертості), у кавоварці немає залитої води тощо.
- Товар укомплектований згідно з інструкцією з експлуатації, цілісність упаковки не порушена.
- Збережено всі ярлики та заводське маркування.
- Наявність чека або іншого документа про оплату та гарантійного талона є обов'язковою!
- у разі повернення або обміну справного товару протягом 14 днів Вам потрібно зв'язатися з нашим менеджером за телефоном або за допомогою онлайн-консультації для уточнення подальших дій. У цьому випадку відправлення товару продавцю здійснюється за рахунок покупця

Умови гарантійного обслуговування.
На всі товари, придбані в інтернет-магазині coffeemart.com.ua, надається гарантія. Винятком є аксесуари для побутової техніки, витратні матеріали та продукти харчування (кава в зернах, кава мелена, кава в капсулах, чай). Ми надаємо на товари максимальну гарантію, яку передбачає виробник. Гарантійний термін товару вказується в гарантійному талоні, який Ви отримаєте при купівлі. Без гарантійного талона гарантійне обслуговування не надається.


Що робити, якщо товар не працює?
Якщо Ви виявили у товарі поломки або недоліки технічного характеру, то Вам необхідно звернутися до найближчого сервісного центру виробника або до нас, якщо у Вас є гарантійний талон сервісного центру coffeemart.com.ua. Номер телефону гарячої лінії сервісного центру написано у гарантійному талоні. Там вас попросять надіслати несправний товар до сервісного центру для проведення експертизи. Результатом експертизи є висновок сервісного центру. Якщо у висновку буде зазначено, що до поломки призвели недотримання правил експлуатації, то Вам буде відмовлено і сервісний центр запропонує вам просто відремонтувати товар (якщо це можливо) за Ваш рахунок. Якщо висновок сервісної експертизи буде на Вашу користь, тобто. зазначено, що правила експлуатації не порушено, товар візьмуть на безкоштовне гарантійне обслуговування.

Якщо сервісний центр може усунути поломку, він ремонтує товар та надсилає Вам. Якщо товар не підлягає ремонту, Ви повертаєте товар разом з усіма документами та укладанням сервісного центру нам, а ми змінюємо його на новий або компенсуємо його вартість (за домовленістю).

У яких випадках сервісні центри можуть відмовити Вам у ремонті?
За Законом України про захист прав споживачів гарантія втрачає чинність якщо:
- виявлено пошкодження будь-яких захисних знаків фірми-виробника або фірми-продавця: стікерів, наклейок, голограм, пломб тощо;
- маркування або серійні номери на товарах не збігаються з даними, що позначені в гарантійному талоні або товарному чеку;
- Товар піддавався ремонту людьми, які не мають на це спеціального дозволу (тобто сервісний центр з ремонту не авторизований виробником). Було порушено вимоги виробника до ремонту та техніки безпеки;
- Дефекти викликані внаслідок недотримання правил користування, які зазначені в інструкції з експлуатації;
- товар пошкоджений або не функціонує через порушення правил та умов встановлення, підключення, адаптації під житлові умови покупця;
- ушкодження товару викликані природними стихіями, пожежею, повінню, землетрусом та іншими факторами, що не залежать від продавця;
- на товарі є механічні та/або електричні пошкодження, які були отримані внаслідок будь-яких дій покупця або інших осіб;
- ушкодження, що викликало потрапляння всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
- Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
- працівником сервісного центру було діагностовано поломку внаслідок позаштатних ситуацій: перепаду напруги в мережі, несправності електропроводки тощо;
- товар пошкоджений внаслідок використання неякісних та/або несправних (механічно пошкоджених), або нестандартних змінних частин;
- Поломка викликана утворенням на нагрівальних елементах надлишкового шару накипу.

Звертаємо Вашу увагу на перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню протягом 14 днів з моменту здійснення покупки:

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text